Ok, dík za info. Když to shrnu,
- U ULL má li se dodržet základní podmínka UL-1 - 3.3.2.8 t.j. vždy počítat s vysazením motoru je rozpočet na dokluz jediné správné řešení (s výjimkou situací kde je předpolí takové, které umožní nouzové přistání)
- U malého letectví pak dle aktuální situace s přihlédnutím k typu a vlastnostem motoru. K tomuto mám doplňující otázku: když bychom uvažovali ideální motor který nemůže po přidání chcípnout a nepodchladí se, je nějaký další důvod preferovat dotažení se na motoru před přistáním s rozpočtem na dokluz? Nemám s většími stroji zkušenosti, dokážu si představit, že s velkou lopatou bez stavitelné vrtule na volnoběh může být úhel sestupu velmi strmý přechod k výdrži problematický... ale to jen odhaduji. (prosím nekamenujte mne, jen mne zajímají všechny aspekty a to jestli problematika motoru je jen jedním z nich, nebo jestli je to problém jediný)
|
|