riešia sa tu šachy ....riešia sa tu všetky možne alternativy školenia pilotov na všetky možne i nemožne situacie...a pritom všetko je to iba nahrada a hladanie riešenia v podstate neriešitelneho - myslim totiž,že ide hlavne o to že v leteckej doprave pomaly ale iste kvantita ustupuje kvalite
Totiž pri takom boome leteckej dopravy ako nastáva v posl.rokoch jednoducho není možné aby štandartom bol bol Pán pilot s velým "P", aby mal nalietaných tisíce hodín na mnohých typoch lietadiel a tým pádom mal pilotáž doslova a do písmena v krvi a mal obrovské skusenoti - lebo to je to čo je rozhodujúce.
Skúsenosti a kontinuálna dlhodobá prax je v konečnom dosledku to to čo umožní zvládať dobre štandartné a hlavne neštandartné situácie (nielen v letectve).V dobe rýchlokvašiek alebo polorýchlokvašiek je to holt ťažké....
Sekundárnu úlohu zohrávajú pri nehodách poslednej doby aj iné faktory (na dlhší rozbor ) ale primárne myslím ide o vyššie uvedené.