Výška nad prahem dráhy je (má být) 50ft. Pak už je terén rovný, tzn. radiovýškoměr (nikoliv radarový výškoměr, jak v tomhle vlákně několikrát zaznělo) není ovlivněn žádným terénem.
Automat tahu přejde do režimu RETARD, kdy stáhne plyny na volnoběh, ve výšce 27ft nad zemí. Skutečně se mohlo, stát, že se do režimu RETARD dostal vinou vadného radiovýškoměru podstatně dříve.
Podélný kanál autopilota se v poslední fázi taky řídí radiovýškoměrem, ve výšce 50ft přechází do režimu FLARE (podrovnání).
Z GPS jako takové autopilot nic nebere.
Jestli ovšem A/T skutečně vlivem vadného radiovýškoměru stáhnul kolem 500ft na volnoběh a takhle to kvůli tomu dopadlo, tak si nikdo nepřejte vědět, co si o tom všem myslím... |
|