ono od stolu je vsechno krasne a jednoduche... zejmena "po" udalosti, kdyz vis, co ktery signal znamenal a znas vsechny udalosti kolem ... to ti piloti ale neznaji.
ono pro podobne pripady, nemusis chodit daleko .. asi kazdy vyvojar zazil nespocetnekrat situaci, kdy nejaky problem dlooooouiho resil, a pak , kdyz se na to podival zpetne, tak se chytal za hlavu, co na tom resil tak dlouho, kdyz cely problem byl uplne trivialni a nekde jinde (a nebo jenom proste poprosi kolegu, ten mu koukne pres rameno ... a vi reseni behem par sekund)....
... je to priklad hodne vzdaleny od letadel, ale jedna se o zpusobfungovani lidskyho mozku a nic s tim neudelas... v tu danou chvili si myslis, ze jednas naprosto spravne a odpovidajicim zpusobem, a az pri jinem uhlu pohledu, nebo pohledem nekoho jineho, se z toho najednou stane uplne nesmyslne chovani.
... imho je to dano tim, (jen spekulace, nejsem neurolog), ze mozek kdyz se chyti nejake "teorie", tak se teto "teorie" velmi nerad vzdava.... a co si tak vybavuju ruzne dokumenty o nehodach, kde byla na (spolu)vine chyba pilotu, tak velmi casto se tam presne tento jev projevoval. |
|