Velmi prijemna debata na neprijemnu temu. Ovsem vsetky indicie ukazuju na jeden fakt, ze cim viac chytrych ludi v kabine, tym blizsie je k pruseru. Je to taktiez potvrdena skusenost,nielen u dopravky. Keby bolo po mojom / to akoze nikdy nebude,ziadne strachy / , tak by v kabine za baranmi bol vzdy jediny pilot a ten by sa venoval vsetkej cinnosti v priebehu urciteho useku letu.Dalsi z crew by sedeli a odpocivali v oddelenej miestnosti bez moznosti rypat do tohoto zodpovedneho sofera. V urcitom useku letu by doslo k vymene za odpocinuteho, ktory by sa zase zavrel do kabiny a nerusene by si poletoval po trati dalej.Takto by mohli lietat okolo zemegule az do vycerpania zasob stravy alebo paliva / pitia /. Vyzera to skoro groteskne ale ......mozno to tak raz bude.
Ked uz hovorim o tych chytrych hlavach, tak na rurach bolo skoro pravidlo, ze ked spolu leteli dvaja vysoki funkcionari / jeden daval KTP druhemu, alebo druhy prvemu / tak to smrdelo vzdy pruserom. U tych vysokych funkcionarov to platilo vlastne aj ked leteli na sole. Hned ma napadol jeden pripad okolo roku 1986, ked general D., ktory bol na inspekcii u 4.stihacieho pluku /Pardubice/ pristal s MiG-21 v noci a neubrzdil na drahe.Samozrejme v noci z veze nic nepostrehli a sam nic neohlasil , az po par minutach dosla zablatena masina na stojanku,vyskocil z nej spoteny general a hned sa pakoval domov.Az padackari, ktori stahovali brzdiace padaky z drahy po pristatii hlasili, ze nejaka 21- icka to na forsaz turovala po poli.
Este mi neda jeden - zase dvaja funkcionari,z toho jeden bol velitel zakladne, okolo roku 1995, na delfine po skonceni letovej akcie v noci, sa odvazali domov z Kuchyne /LZMC/ do Piestan no a po pristatii si zrejme neuvedomil ten,ktory to kociroval, ze nie je na 21-icke a zabral za brzdy naplno.
No a ako sa to skoncilo....? |
|