Jinak - 8 letů v posledních zaznamenaných 25 hodinách, z toho dvakrát se stala závada, i tak je to nářez, někdo si toho mohl všimnout... Sám když přistávám na ILS a případně na A/L, tak celou dobu čumím na DME a právě na RA, docela bych chtěl vědět, co řešili v kabině předtím, než jim to došlo. Škoda... ![](images/smile/02.gif)
Mě šokují jiné věci:
1)když je všechno v letadle desetkrát jištěné a ještě se to má kontrolovat, tak proč odebírá A/T info jen z jednoho RA, když už tam má dva. Přitom mohl v pohodě brát údaje z obou s tím, že se to odpojí v případě, že se mezi těmito hodnotami dosáhne určitého rozdílu.
2)když se A/T rozhodl poslat plyn do IDLE a potom to posádka opravila full thorttle, tak proč se podle jedné té zprávy plyn znovu vracel do IDLE.
|
|