2 věci mi nejdou do hlavy... chápu, že to éro mohlo mít třeba nějak špatný radiovýškoměr, ale i u ILS sestupu se přece má kontrolovat výška a vzdálenost od nějakého radionavigačního prostředku (DME), ale řeknemě, že se na to vykašlali, ale druhá věc, která mě zaráží mnohem víc je, že přece FLARE se samo od sebe nezapne... FLARE je funkční pouze při zapnutí druhého kanálu autopilota a to se pokud vím nezapíná, pokud nejsou vyhlášené LVO, takže nechápu, proč by to měli zapnuté... problém je v tom, že to éro nemusí udržet při normálních podmínkách takovou přesnost, protože paprsek ILSu je ovlivněn mnohem víc, než při LVO... však ATC moc dobře ví, že při LVO právě z tohoto důvodu (mimo jiné - možná) docela hodně narůstají horizontální separace, což předpokládám, že při vytíženosti EHAMu na 100% dodrženo nebylo, protože ani nemuselo...
Takže mi to příjde buď, jako docela výrazné selhání posádky, nebo jen "předběžná" spekulace |
|