Jenze zapominas na to, ze flaruje se podle radiovyskomeru. Tj. jsi nad prahem drahy - coz AP povi dario vyskomer a AP na zaklade vysky cca 50ft naridi flare, bez ohledu na o, kde jsi na GS. A o par feetu nize stahne AT motory na idle. Opet na zaklade AGL z radiovyskomeru.
Tj to co predpokladam je, ze se zjisti, ze byli plne usazeni v ILS - coz byli, i se spravnou rychlosti (najdete si na A.net obrazek s profilem letu se sestupovou rovinou GS). Pote vlivem spatneho radivyskomeru doslo k tomu, ze AP si zacal myslet ze je UZ na prahem drahy a:
1. zaflaroval - to je to kdy vyletli nad rovinu GS
2. o chvili pozdeji stahnul tah na idle
Pak nasledoval stall, kvuli zvetseni AOA a souvisejici prudke ztrate rychlosti a vztlaku dane zvysenym odporem a snizenim tahu motoru - vysledek? Padali jako sutr dolu.
Bohuzel prilis pozde si uvedomili co se deje, odpojili AP/AT a stacili to jeste trochu orostovat nez dopadli. |
|