To není argument.
Lítat bez autopilota můžou jen starý flígři, co to znaj z F-27 a takovejch letadel, to ví každý malý dítě. Polopiloti, polostrojníci a poloopice, když jim někdo vypne autopilota, tak zoufalě běhaj dokolečka a volaj "banán, banán", protože sice maj typovku na airbus, ale jen na holejch legách, kde se ničeho nesměj dotknout, v manuálu vypočítavého airbusu nenašli, nikdy nebyli proškoleni, nikdo je to neučil a příroda jim to do hlavy nenandala. No a proto ty airbusy padaj a padaj, jako ti chudáci frantíci do Atlantiku. V podstatě každej airbus, pokud ho neřídí starej flígr, tak po vypnutí aiutopilota spadne, protože se s tím už nedá nic dělat (to uměj jen ti staří flígři). Dá se proto předpokládat, že nastupující generace airbsů bude mít zjednodušené ovládání - jen na jeden vypínač autopilota, který bude mít dvě polohy: On a Crash.
------------------------------------------
He. Nebo že by ty airbusy byly přece jen trochu promyšlenější ???
|
|