Problém téhle veskrze zajímavé (ehm) ~1G teorie ve vysokých hladinách je v tom, že ustálení na 1G bys nedocílil tím, že bys trochu zvedl čumák a letadlo začalo stoupat - tím bys zase dosáhl jen ustálených, ale pořád stejných méně než 1G, jen ve stoupání. Musel bys ten čumák totiž zvedat kontinuálně stále víc a víc, abys dosáhl neustále ustálených 1G. Kam by neustálé zvyšování pitch angle v zájmu stabilního 1G vedlo asi není potřeba zmiňovat a ukaž mi výrobce letadel, který by si podobné chování nechal certifikovat.
Mimochodem to "1G" by si taky zasloužilo brát trochu víc vědecky, tohle je jenom taková berlička, jak si to Airbus pojmenoval do manuálů, ale celé je to přece jenom trošku sofistikovanější, to jen tak naokraj.
Ono to s tím FBW asi bude trošku složitější, než jak FSPilotovi vysvětloval JPP, co myslíš?  |
|