Protože jinak byste se posráželi.
Protože celá ta nádherná přesnost okamžité polohy, kterou máte na palubě je vám houby platná, když se řítíte rychlostí kolem 800km v hodině třírozměrnym prostorem, nahuštěný jeden vedle druhýho, křižujete si cesty, jste ovlivňovaný počasím, váhou paliva a momentální náladou pilota či managementu aerolinek a tím pádem nikdo z vás neví, kde vlastně budete za deset minut.
A k těm opatřením, která navrhuješ? Možná by to chtělo vzít třeba letošní traťovku Evropy a porovnat jí s loňskou. A předloňskou. A pět let starou. A dvacet let starou. A pak se znova zamyslet nad tím, jestli se nic neděje a nic nejde.
A co se týká téhle věty "že totiž služba řízení letového provozu je tady službou pro onen letový provoz a ne naopak." dodal bych k ní jen jedno. Že většina ATCOs si tohle moc dobře uvědomuje. Ale že většina pilotů si bohužel neuvědomuje, že ta "služba pro letový provoz" zahrnuje v první řadě právě zajištění toho, že se tam neposrážíte a teprve na druhém místě jsou peněženky vašich chlebodárců. A vzhledem k tomu, že jde primárně o vaše krky, tak byste měli být docela rádi, že to tak je a že tomu není (jako v jiných oborech) naopak. |
|