Tome, GPSka není pochopitelně jediný zdroj přesné polohy používaný u současných letadel a nikdo taky nemluví o rozestupech v řádu desítek metrů, u kterých by se nějaké přesnosti GPS signálu projevily...přece jenom to letadlo samotné má samo o sobě pár desítek metrů, že.
A o rupnutí v hlavě amíkům...tenhle argument se pořád ještě někde používá? A co takhle korekce? Na jednu stranu tu máme plány na GPS vedená přiblížení (se směrovým vedením po zakřivené trati a s výškovým bez účasti barovýškoměru) a na druhou budeme mít strach o odchylky v hladině, kde jsou tolerance úplně někde jinde?
A že podobné možnosti nemají všichni? Tak ať existují kondicionální prostory, do kterých může jen ten kdo na to má vybavení. Navíc investice do nového vybavení se se současnou cenou paliva hodně rychle smáznou možnými úsporami... |
|