ja samozrejme vim, ze to neni jediny zdroj polohy. jen reakce na tve vypichnuti gps jako (asi?) superpresneho bazmeku, podle kterheo by se dalo ridit kde jsi. pravda, jen do te doby, nez ti gps bude hazet, ze jsi o sto km dal. coz neni zas az tak sci-fi, uz jen kvuli vlivum atmosftery apod. byt jen treba na pul sekundy.
takze zavedes dalsi prostory, dalsi omezeni, takze vlastne se nic nezmeni, nekde prostory uberes, jinde je pridas... jaky bude vysledny efekt? v podstate asi stejny, jako v praze, kdyz se otevrel okruh. z jednoho mista zacpy zmizely, al ejinde se objevily. v nasem modelovem pripade tedy sice zmizi problemy z enroute casti letu, ale budou vznikat "congestions" v mistech, kde budes vstupovat do tohoto typu prostoru, kde uz nebude "free air", ale budes mit trate a budes omezen jako v soucastnosti. takze v jistych fazich letu sice poletis "free as a bird", abys nasledne s padesati dalsimi letadly, pro jistotu s kazdym z jineho smeru a v jine viysce, jste dorazili na jeden vstupni bod do "regulovaneho" prostoru a zpusobili jeste vetsi chaozz, nez je tam treba ted. nevim, me to teda jak extra vyhoda neprijde. |
|