Ubohé. Mně to připadá, že většina takzvaných "nekompetentních" příspěvků tady na péráku je o třídu vejš, než tenhle pilot z d-fensu.
Argumentovat pravděpodobností je v jednom konkrétním případě hloupost, protože nikde není napsáno, že právě tohle je ten jeden z 15 milionů případů, kdy se to zcela nepravděpodobné zrovna stalo.
Považuju za zbytečné pavlačové tlachy rozebírat co se tam ASI stalo, dokud není konečný rozbor - a závěru komise, myslím, lze věřit. Nevidím důvod, proč by velká společnost něco tutlala a kryla nebohého pilůtka, když by zvoral manévr na přistání (leda by to snad byl syn královny - a to tyhle nejsou). Spíš bych věřil, že pokud šlo o technickou závadu, kterou chce zatlouct Boeing, pak by šlo něco zakrýt - a hodit to na piloty. To se asi občas stává. Ale tady se to zatím takhle nevyvíjí (pokud vím).
A pokud jde o ty představy, jak se sedá s velkou rourou, tak kdybych já na finále (ne až před prahem dráhy) stáhnul v cesně plyn a pak už s ním nic nedělal, tak mne instruktor zabije dřív, než sednem. Natož pak s bulíkem. Tak by mne zajímalo s čím (a jak) onen autor létá...
A takmi nějak připadá, že d-fens není zrovna můj šálek čaje... |
|