Zasadne nesouhlasim s tvym prispevkem. Proc?
1) Na simu B737 jsem sice neletal, ale letal jsem na tom dvoumotoraku v Letnanech. Zvykly na rychle odezvy z UL jsem tu vec na finale tak rozkyval, ze jsem byl rad za dosednuti na jedno kolo s prekrizenymi kormidly (Dohlednost 2 km, pri vetsi by to mohlo byt lepsi). Po dotazu na simulovanou hmontnost jsem se dozvedel ze je asi 6.5 tuny. Byt to ero 10x tezsi tak tu drahu asi netrefim vubec. 737 (at uz PMDG nebo default) naopak reaguje na kridelka jak Z-50.
2) Mel jsem moznost si sednout do skutecne B737. Pusobilo to na me velice mohutnym dojmem (myslim jako celek) a doslova jsem citil tech 60t za zadkem. Predni okenko se zdalo byt docela male. Myslim ze uz to by mne odradilo od jakychkoli pokusu ridit to rucne (pokud bych v tom sedel sam)
Necitim se byt povolany k tomu abych tu hodnotil schopnosti ostatnich mistnich letavcu uridit to ero nebo ne, ale po vyse popsanych zkusenostech za sebe rikam ze rucne bych to nezvladl. Naopak pokud bych mel plne funkcni AP s autolandem a k dispozici idealne drahu 24 na LKPR + AJS na ferkvenci tak myslim ze by to nemuselo dopadnout zle.
Prominte, ale uz jsem to nemohl vydrzet.
Vita |
|