...priznám sa, že som nad tým už premýšlal aj keď je pravdou, že "tuto situaci by snad v realu ani nebylo mozno zazit "
Mal som to štastie už 2x byť "pri tom " a sledovať pilotov na pristání priamo v cocpite a nevidel som nič čo by naznačovalo, že ovládanie dopravného lietadla -mám na mysli let "na ruku" t.j..bez použitia AP ) je zložitejšie než akéhokolvek íného,skor naopak , takže som dospel k záveru, že ak by som zvládol prácu s rádiom a komunikáciu s riadiacim, ktorý by ma navektoroval na najbližšie letisko a podmienky by dovolovali urobiť VFR approach + landing , tak som si skoro istý, že by som to zvládol... nechcem aby to vyzeralo, že robím frajera, ale skutočne na samotnom ovládaní velkého lietadla nič zložitého nevidím a možno je fakt tažšie pekne sa trafiť a jemne sadnúť s ultralightom na úzku plochu za silného vetra a turbulencií:
Tu by sa možno mohol vyjadiť p.Petr Jirmus, ktorý pokial viem lieta pravidelne s oboma typmi ![](images/smile/01.gif) |
|