No tak nejdřív bych chtěl podotknout, že flight simulátor je skutečně hra. Ovšem jen do té doby, dokud to člověk tak bere. Dokud lítám FSko tak že mám obtížnost na minimum, kašlu na ŘLP a stačí mi že se pohybuju nad terénem, je to stejná oddechovka mírumilovného charakteru jako simulátory rybaření (vím co říkám sem rybář ). Pokud se však začnu trochu zajímat o danou problematiku, přestane mi toto stačit. Musím říct že pokud to chce brát člověk trošičku vážně, měl by zainvestovat do uživateli ověřeného většinou komerčního addonu (ač toto říkám nerad, ale vzdělání prostě něco stojí ). To je první krok od hry k simulaci. Dalším krokem jsou lety online. Pokud se něco z tohoto simulátoru můžu naučit tak rozhodně komunikovat, to se mi ale zaboha nepodaří, pokud budu lítat offline. Třetí věcí je hardwarové vybavení, to už je ale otázka spíše toho, kolik hodlám investovat. Pokud na to mám tak si prostě ty berany, pedály kabinu páky spínače tlačítka koupim. Je to otázka okolo 100 tis. Kč. To už je pálka vcelku slušná. S toho mi vyplývá otázka Byl by někdo ochoten do hry investovat takové peníze? Já si teda nemyslim => Fska je simulátor, který nabýzí velké množství informací a zkušeností a záleží jen na majiteli, kolik věcí z toho vyždíme. Teď si trochu přihřeju polívčičku jako milovník létajících strojů ATR (ti co mě znají pochopí, ti co ne, prominou ). Dlouholetá spolupráce vývojářů s ATR vedla k vytvoření velmi propracovaného modelu letounu ATR 72. Stačí nahlédnout do 480 stránkového manuálu a myslím že každému bude jasné, že se o hru rozhodně nejedná (příklad kapitoly 6 - 12) .
Poslední věc je trochu OT. To co dělá z FSky simulátor jsou hodiny a hodiny práce vývojářů, programátorů ale i virtuálních řídících, a vedoucích virtuálních aerolinek. Za to jim patří obrovský dík a uznání neboť nebýt jich tak si dneska opravdu jen hrajem.
Omlouvám se že sem se tak rozkecal
Jinak jako příloha trochu s humorem: poznejte 10 rozdílů |
|