Máš pravdu v tom, že je třeba před tím érem mít respekt. Ale zase zbytečně se ho bát také ne. Navíc plno lidí zde by "nesedalo" poprvé, jak píšeš.
Podle mého názoru v reálu se do chování letadla promítá pár vjemů navíc, které ale spíše pomáhají.
Nemyslím si, že pro člověka znalého ovládání Boeingu (na úrovni PMDG) by byl problém vše "ukočírovat". Na simu se Pilot Incapacitation v průběhu LVO cvičí. Sice by každý potom vyhrál miss mokré tričko, ale neznám nikoho, kdo by to na první pokus nezvládl. Boeing toleruje 2G při dosednutí, což, jak jistě uznáš, je rána jak z praku. Takováto "Positive landings" jsou dokonce doporučená na mokré/kluzké ... dráze. Při jemných dosednutích hrozí možnost nesepnutí Air-Ground senzoru a nevysunutí Spoilerů. Pak bývá problém s bržděním.
"navic vystresovanej z toho, ze si muzes rozbit tlamu," - pokud by si s tímhle pocitem šel do každého přistání, tak by tě ta práce asi přestala brzy bavit
Trochu nadneseně - definice pilota: "Nezlomná vůle a umění riskovat..." (Ikdyž tohle se spíše hodí pro armádní letání.)
|
|