Nepsal jsem nic o tom, jestli chování letadla odpovídá nebo neodpovídá. Beru FS jen jako hru na pilota, kdy si sice tisknu mapy, při přistání rovnám pravítka ILS a potom pojíždím podle instrukcí, ale jsem si naprosto jistý, že až jednou budu dělat PPL, tak zrovna to, že umím ručně přistát se Zlínem mi nebude k ničemu. Rozhodně bych tu simulaci nepřeceňoval. Budu mít zažité postupy, budu vědět, kde zhruba co v letadle je, budu mít v krvi rychlosti, ale létat se od počítače prostě nenaučím. Proto bych hned neodsuzoval, když někdo chce létat na autopilota.
Jinak pro pilota A330 jenom několik náznaků, jak to udělat v defaultním B737: dostatečně daleko od letiště, letíš-li v jeho ose se zapnutým autopilotem, nalaď na NAV1 frekvenci ILS dané dráhy a na panelu autopilota stiskni APP (jako approach). Rychlost musíš nastavovat zvlášť. Až to sedne, nezapomeň autopilota odpojit a zabrzdit. Nakonec si sám zatleskej. |
|