jak už jsem tady psal v jiným článku. Měl jsem to štěstí se na tento sim několikrát dostat, a to ne jen do pozice observera, ale "normálně" létajícího. S tim manualním přistáním podle ILS... dokud byly podmínky lepší, než dohlednost nad 2 km, sednul jsem s tim více méně bez velkejch problémů. Stačilo jako mamlas furt dokola vyvažovat, za řízení zatáhnout fakt až jen na finále pro podrovnání a sem tam upravit směr. (vítr skoro nebyl). Když už byla mlha taková, že i ptáci chodili pěšky, tak to samozřejmě bylo o poznání tvrdší přistání, které by asi v reálu nedopadlo zrovna nejlíp. Ale k původní otázce, jestli bych si troufnul.
Když budu brát více méně ideální situaci, že zásoba paliva, by byla na několik hodin letu a na cílovém letišti by bylo téměř azuro, tak bych si troufnul si za to sednout. Vzhledem k tomu, že pracuju jako pseudopilot, tudíž mě živý frazeologie, vzhledem k tomu, že na FS lítám jedině PMDG 737 (před tím na 2k2 Dreamfleet, kde jsem nalítal několik stovek hodin) a vzhledem k téměř reálným zkušenostem ze simu ČSA, bych se toho opravdu nebál... jen by to chtělo ještě jednoho parťáka, kterej by hlásil rychlosti, dával klapky a kolečka... |
|