Take hezky priklad.
Rozdil mezi tim spatnym prikladem a dobrym prikladem se jmenuje metodicky pristup.
A zalezi vzdy na tom, jak je definovan a jak je naplnovan pedagogy
Abych tedy uzavrel nasi diskuzi jednim realnym prislibem clena vedeni ceske divize - pokud se najde nekdo, kdo oslovi staff, ze by chtel vazne zkusit rizeni na vyssi pozici nez mu dovoluje hodnost a ted te budu citovat:
S radostí si tam s nima půjdu sednou klidně osobně a všechno jim ukážu....
Podminkou pak samozrejme bude, ze na onu pozici bude muset mit minimalni potrebne znalosti. A tento clovek pak bude moci od staffu v nejakem realnem terminu ocekavat timto zpusobem pomoc a rozvoj svych znalosti tak, aby si osvojil to, co by se na jine pozici (kterou mu urcuje jeho stavajici hodnost) nenaucil.
Ja si myslim, ze tohle je skvela nabidka.
S pozdravem
L.
|
|