A co jako ? S takovými názory by měli i zkušené hnát na MP nebo líp do offline. Jedna věc je neumět bazál a lítat s tím, bez ILS je to podle mého fakt riziko (vyjma VFR a lokálních poletování). protože počasí se může fakt změnit a osobně pochybuji, že někdo bez znalosti ILS si poctivě připravil počasí v destinaci. Ale budiž, nechci být zlý a rád nováčka podpořím.
Ovšem je katastrofa, když ješitnost vyhraje nad rozumem a člověk, který něco neumí, si toto nedovede přiznat a hlavně to nedovede říct ATC. Protože když něco pilot potvrdí, řídící s tím už počítá a následky mohou být neveselé pro velké okolí.
Takže tolerovat neznalost - ok, i když k tomu mám osobní odpor, pokud jde o triviálnosti a ILS je jedna z věcí, které bys měl umět už při příchodu na síť, ale rozhodně je potřeba vštípit pilotovi, aby otevřel hubu, když chce udělat něco jiného nebo neumí to, co je po něm požadováno...
Cítíš v tom ten rozdíl ? |
|