Ja stale doufam, ze vubec netusim jak na tom komunita ridich v cechach je a ze vidim neco co neni cernou dirou na mape v online dny. Ale jestli ano, pak se jen snazim najit pricinu tohoto jevu. Diky sve pozici a zkusenosti ji dokazes urcit zcela jiste lepe nez ja.
Ok, pojdme tedy za pomoci dobrych dusi udelat naborovou akci. Ne hura stylem - zitra neco napisu, ale tak aby byl staff a cela divize na priliv pripravena.
Kdyz pouziju analogii z tveho prirovnani (sice si myslim, ze si je oba muzeme odpustit a diskutovat bez nich, ale kdyz uz jsi zacal Vis proc se detem v lidusce delaji besidky, i kdyz neumi na te prvni vic, nez ty 4 akordy? Abys je motivoval na te dlouhe ceste, po ktere budou jit neza se nauci zahrat Zivot je jen nahoda. Takze by bylo u pripadnych novacku nerikat: tam nesmis, tohle nemuzes, dokud atd.
Ja treba nevidim duvod, proc krome koncertu symfonickeho orchestru v online dny (tedy spise solistu RLP) by nam mimo ne nemohli zahrat i trochu falesne zacinajici amateri z lidove skoly umeni. ALE POZOR. Tohle ma byt cesta motivace, ne cesta k zakrneni (4 akordy mi staci naporad atd.) Je samozrejme i jasne deklarovat pravidla takoveho brnkani na besidce. Zaroven je potreba zvladnout didaktickou praci s takovymito adepty. Ne na se na ne utrhovat, schazovat je jak je zvykem. (to je bohuzel osobni zkusenost ;-(
Ja nevim jestli tu takoveho ridiciho mame, ja mam jen dojem ze na cely FIR mame cca 4 ridici na online den, kdyz se slunicku usmeje. A kazdeho na max 2 hodiny. Jejich kvalitu nedokazi hodnotit, resp. nedokazi ji zhodnotit objektivne (nejsem sam ridici). Nicmene s provozem jaky ve FIRu posledni dobou byva, by i spousta S3 dokazala (a v minulosti to tak i bylo) uridit pozice APP a mozna i oblast pomerne v poradku - snad mimo nejakych velkych akci. Alespon by se take neco naucili. Ma s tim staff nejaky problem?
Jak vypada treninkove prostredi RLP neznam, opet nemohu hodnotit/srovnavat. Me je totiz ve sve podstate celkem jedno jakym zpusobem dosahnete cile - pravidelneho dostatecneho obsazovani pozic ridicich. Jen pokud vidim, ze se situace horsi pak se zacinam zajimat a kecat vam pod ruku.
Opakuji, nemyslim si, ze cesta kdy se IVAO stane perfektne ARAIG zalezitosti pro par vyvolenych, a kde ostatni budou demotivovani (jakkoliv) k pripojeni se, dalsimu rustu, zlepsovani atd. je cestou dlouhodobe spravnou.
Tvoje analogie, kdyz budes chtit po detech v materske skolce aby ti zahraly Dajanu na kytare a budes jim to predvadet horem dolem tak jim jedine ukazes to, ze to zahrat nedokazi a vytvoris jim celozivotni nechut k hrani na kytaru (tedy krome zlomku procenta, ktere se pozdeji stane koncertnimi mistry). Kdyz ale ten capartum strcis do ruky Guitar Hero a az trochu vyrostou reknes jim: a nechteli byste to zkusit vazneji - doopravdy? Tak budes mit v 15 letech bandu kotlikaru, kteri sice nebudou koncertnimi mistry, ale u taboraku ti Zivot je jen nahoda vysvihnou na pozadani.
Vy chcete zlomek procenta koncertnich mistru, vychovanych tvrdou cestou.
Ja jsem pro desitky procent lidi schopnych zahrat Zivot je jen nahoda privedenych k hrani na kytaru zabavnejsi metodou - i za cenu nejakych tech falesnych tonu.
Nemohu hodnotit styl vyuky na RLP (ono v realu jde prece jenom o zivot) ale obavam se dle vasich postoju, ze je na urovni vyuky katechismu v minulem stoleti - vcetne fyzickych trestu
Po nasich vymenach se obavam, ze asi shodneme pouze na tom, ze se neshodneme. Berte to tedy alespon jako namet k zamysleni. Sve argumenty jsem vycerpal a nechci je zbytecne opakovat. Navic me v pristich 3 tydnech cekaji v relau ctyri lety A330-200/300, tak vas mozna zamrzle pitotky usetri mych dalsich prispevku.
S pozdravem
L. |
|