Takze jak to v online den vypada v LKAA? Tma pred 2000LOC, tma typicky po 2130LOC, nejpozdeji 2200LOC.
Pokud si chcete zaletet do Cech a zazit zazrak pritomnosti ridiciho starujete z Nemecka, nebo Rakouska, ktere krasne sviti uz dve hodiny pred a naplanujte si prilet do Cech mezi tou 20-21hodinou. Kdyz jste rychli, zvladnete jeste odlet (jasne ze zase nekam do zahranici), pak prichazi opet tma. Jsme proste takovy "dvouhodinovy FIR".
Jeste ze se tu kazdy tyden dela nejaka zkouska. Mame hvezd vic nez je na Hollywood bulvaru. Ale zjevne jsou vsechny zalite betonem v chodniku, protoze na frekvenci to vypada uplne jinak.
Mam kamarada, ktery by rad delal ridiciho. A nemuze. Proc? Protoze presto, ze ma minimalne srovnatelne znalosti jako na S3/C1 (diky sve praci), musi si podle inteligentnich pravidel odsedet X hodin v dire, kde letadlo na IVAU jeste ani nevideli. A observera na vetsim letisti mu delat nikdo nechce - protoze to nikoho nebavi. Navic jak trefne poznamenal: Temer kazdej, kdo delat observera muze, ze sebe dela chytreho jak letadlo a peruje toho, kdo se mu dostane pod ruku. Takze misto motivace novacku spise prudeni a otrava - pravidly i lidmi.
A argument, ze to delaji dobrovolne, zadarmo, ve volnem case? To jestli neco delam dobrovolne neznamena, ze to nemohu delat dobre. Pracuju nekolik let v neziskove, dobrovolne organizaci a vim, ze tohle je ve vetsine pripadu jen vymluva tech, kteri vedi, ze neco nedelaji spravne. Uvedomme si, ze pro kazdeho nejsou motivaci jen penize. Nekoho muze motivovat vlastni prace a zejmena jeji vysledek, zvlaste kdyz by se v tomto pripade melo jednat o jeho konicek.
A pokud to ridici nedelaji dobrovolne, radi? Pokud se musi do vysedavani na frekvenci nutit, tak at to snad radeji nedelaji vubec. Jestli IVAO stale za neco stoji, tak se urcite najdou jini, kteri budou mit lepsi pristup a nebudou demotivovat jeden druheho svym pristupem.
Jako obvykle ocekavam nadherny flame
|
|