Ted jsi sundal ze zidle ty me ))
Ano mas pravdu, sam jsem se potkal s podobnymi pripady. Ale taky delam chyby (snad jen ne proboha takhle hrozne) ale i ten nejmenovany ATC (on se tu brzo vyjmenuje sam) me opakovane posilal na LKPR ILS 13 kdyz bylo GS skoro rok U/S.
A co? je potreba tomu cloveku naplno rict kde je problem. Ze si vzal vetsi sousto nez zvladne, ze je potreba si precit - co kde, a ze at se stavi pozitri v medlankach (spatny priklad, tam neni ILS ze mu to ukazes. A vysvetlit mu proc je potreba aby to umel - chce byt prece dobrym pilotem a ne aby se musel pred ostatnimi stydet. A teprve kdyz nechce, nema zajem, pak je potreba mu rici ze o takove - at se nezlobi - na siti nestojime.
Bez toho, ze se mi jiny nejmenovany ATC venoval cca 50hodin na nacviku standarnich situaci, bych byl nejspis uplne stejny exot jako ten popisovany pripad (dobre cetl jsem, snazil jsem se vzdelavat sam, ale ne kazdy se vyda nejdrive timhle smerem.)
S pozdravem
L. |
|