Jsem strašně rád, že jsme u toho přirovnání zůstali.
Tak zase jedno po druhém. Ano - děckám v lidušce se pořádají besídky, akademie, konzerty a jiné akce, které jsou pro ta děcka motivací. A přesně stejným způsobem existují zde na síti pro lidi jako motivace hodnosti a zkoušky. Stejně jako se děcko připravuje celý půlrok na koncert, kde pak vystřihne dvě vypilované písničky (nebo je aspoň nějak zahraje), aby v příštím roce šlo o krok dál na složitější skladbu, tak zde na síti by se řídící měl pilně připravovat na jednu zkoušku, aby ji na závěr vystřihl (nebo aspoň uřídíl) a mohl se v kariéře posunout a dostat se dál.
Co se týká toho, proč by nám nemohli zahrát začínající amatéř - ale já jsem pro, ať nám hrají, ale ať hrají to co (jakš takš) zvládají. Říkáš, že "spousta S3 by dokázala uřídit pozice APP a možná i oblast poměrně v pořádku". A tohle je obrovský omyl, který se bohužel rozmohl kvůli velké benevolenci v předcházejících letech. A staff s tím opravdu má velký problém. Definujme nejprve "dokázal uřídit". Pro mě "dokáže uřídit" znamená minimálně a)"vydává taková letová povolení, která zajistí, že se letadla nesrazí navzájem mezi sebou a se zemí" a b)"dostane letadla tam, kde mají být". Garantuju ti, že 99 procent současných S3jek a značná část C1ček (minimálně ty, co neměli se mnou úvodní APP trénink) vůbec netuší, jak se bod a) dělá a to "v minulosti to tak i bylo" ve skutečnosti byla jen jedna velikánská loterie ve které se letadla zcela nezajištěně míhala kolem sebe. Tobě z pohledu pilota to třeba tak nepřijde, protože na tebe ten TCAS zařve jednou za dvacet letů a ještě se mu zasměješ, ale primárně řízení letového provozu je o tom, aby tohle nenastávalo. A co by se u toho naučili? Možná zlozvyky, které se z nich pak budou složitě dostávat.
K sedmému odstavci - protože se opakuješ, tak já se taky zopakuju, opakování je holt matka moudrosti. IVAO CZ momentálně nemá nastoupenou cestu "perfektně ARAIG záležitost pro pár vyvolených". IVAO CZ momentálně nastoupilo kompromisní cestu "jsme tu pro každého, kdo se trochu snaží". Ale to "trochu snaží" je minimum pod které já osobně odmítám jít, jak už jsem zmínil jinde, jsem ochotný dělat učitele amatérů, nejsem ochotný dělat babysittera.
K tvému osmému odstavci (uff). Musíš si uvědomit, že tahle síť není v mém příkladu v roli mateřské školky. Tahle síť je (minimálně) v roli té lidušky, kam se lidi už přijdou učit hrát na nástroj (řídit). Pokud jsou ještě v "mateřince" a chtějí "si hrát", na internetu je k dispozici obrovské množství herního ATC materiálu, včetně například nedávno zmiňovaného AirportMaddnes2.
|
|