Hezký příklad. Ale nedotáhls ho, podívejme se jak je to doopravdy....
Převedu tvé přirovnání zpět na IVAO. Přijdou za mnou C1čly a řeknou "hele, tihle šikovní S3kaři už to zvládaj a mohli bychom jim ukázat jak se řídí na APP a sem tam jim dát výjimku". S radostí si tam s nima půjdu sednou klidně osobně a všechno jim ukážu....
Převedu tvůj požadavek na změnu pravidel do hudebního příkladu....
"Přijdou pokročilí žáci a říkají - pane učiteli my si myslíme, že ti začátečníci se u těch 4 akordů a Dajána už nudí, dejte jim i ostatní písničky, oni se tim nějak budou protloukat. Je nám úplně jedno, že si u toho udělaj zlozvyky, že už vůbec nebudou mít žádnou motivaci se vrátit ke cvičení základních akordů a že u toho sem tam přervou strunu (rozuměj srazí letadla), hlavně že se baví...."
Je na tom dost vidět ten výrazný rozdíl? |
|