To je docela podrobné, hezké (dá-li se to o takové tragédii napsat) - dík za odkaz!
Mám dotaz ke zkušenějším (omlouvám se za urputnost, ale týká se to i mých příspěvků před 2 roky) - pokud jsem neposlouchal moc nepozorně, tak se smísily dvě matoucí informace - "overspeed" a "stall" warning. K tomu autothrotl stahoval tah motorů (a horizonty ukazovaly čumák nahoru).
Dá se vypozorovat, jestli ty situace na budíkách (displayích) použité v tomhle dokumentu odpovídají té konkrétní situaci, nebo josu jen ilustrativní?
Pořád mi totiž vrtá hlavou červ, že je jistá logická souvislost mezi "stall", AOA +15 (30)° a staženými plyny, zatímco "overspeed" je plus-minus v rozporu s kteroukoliv z těchto tří hlavních lnformací. Navíc pokud výškoměr ukazoval (tak jak to bylo zobrazueno v tom dokumentu) souhlasné informace byly čtyři.
Samozřejěm po bitvě každý generálem, nemůžu napsat, že mne by něco takového koplo, jen (a protože jsem jednou v reálu zažil za letu ucpanou pitotku a co všechno se mi prohánělo hlavou, než jsem na to přišel.. ), hledám, co mohy být indicie, podle kterých by bylo bývalo případně mohlo jít poznat, v jaké situaci se nacházejí - a jak z toho ven (potlačit a přidat tah.. )
Béke, burárum! |
|