Jak na to koukám, tak jsem se tě Radime asi dotkl a to jsem neměl rozhodně v úmyslu. Byť toho na sebe neprozradíš moc, samozřejmě jsem si vědom aspoň části tvé letecké historie a v žádném případě ji neberu na lehkou váhu!
Právě proto, že jsi kus světa viděl a typů létání zažil mně ten pohled hodně překvapil a proto jsem ho trochu ironizoval. Já osobně jsem se s ním takhle ještě nesetkal. Tak nějak mně po tom všem nadhledu a pokoře o kterých mluvíš překvapuješ tak striktní odezvou
Čemu trochu nerozumím, a překvapuje mně to, je proč i ty mluvíš o tom, že se bavím o sobě a o pilotech, když všechno o čem píšu je od začátku o Evropské dopravě jako celku.
Ale to je fuk, asi jsem to špatně napsal.
Takže se za svůj tón omlouvám, rozhodně jsem to nemyslel tak, jak to bylo z tvé reakce pravděpodobně pochopeno.
S tím kolik lidí cestuje po světě zbytečně se asi neshodneme, ale o to nejde. Já osobně bych za ty zbytečné považoval tak jednu třetinu. Asi kupříkladu všechny chartery Na druhou stranu pro lidí žijící tady na ostrovech je jedna roční dovolená skoro životní nezbytnost ;o)
S tím posledním odstavcem souhlasím...a taky proto jsem napsal všechny tyhle hromady nesmyslů Ne že bych čekal, že se to tady na Péráku vyřeší, nebo se někdo postaví za problémy aerolinek, ale chtěl jsem jen aby se o tom trochu vědělo. Překvapil mně totiž příspěvek Tragéda na který jsem reagoval. Zněl ve smyslu, že se vlastně nic neděje a že celé tyhle aerolinkové problémy jsou jen normální problémy normálního businessu, který se vyřeší postupnými krachy. Dost možná ano, ale není to správná cesta, protože je vyvolaná umělým a neférovým tlakem. A je úplně jedno jestli je létání lidstvu prospěšné nebo ne a jestli dělám to co dělám nebo taxikařím v Praze. V klidové řešení situace taky nevěřím. Ale onen ráznější přístup by podle mně měl spočívat ve změnách v prvé řadě v přístupu legislativy, novinářů a veřejnosti a ne v uměle vyvolaných problémech společností díky byrokratickým překážkám a pokryteckému schovávání za enviromentální problémy. |
|