No, musím se k tobě přidat. Bohužel ve světa a vůbec asi nejvíc v Evropě dochází k ohromnému regulaci let. dopravy. Začalo to tím, aby nebyla znevýhodněná námořní doprava (proto prý ta první vlna sankcí za zpoždění a zrušené lety. Ale světe div se, když má loď několika denní zpoždění, tak se nic neděje a je to v pořádku, protože nikdo za to nemůže. Další věcí, která znevýhodňuje aerolinky v Evropě je železnice. Bohužel i zde je čerpáno spousta dotací, u nás se jezdí ve vlacích, které jsou špinavé, že se tam člověk kolikrát štítí i nastoupit a platí se za to astronomické částky. Zpoždění se zde také neřeší. Neznám navíc železniční společnost, která by vydělávala. Takže se prodělávají miliardy eur ročně a hrozí snad za to nějaký bankrot? Nehrozí, protože železnice je prý ekologická. Dovolte, abych se zasmál, ale viděli jste někdo emisní limity nových letadel a sankce za to, že letíte do EU s "neekologickým" letadlem? Viděli jste kolik litrů paliva spotřebuje taková naložená B777? Budete se divit, ale je v přepočtu na přepravované kilo méně, jak to nejúspornější auto, či motocykl a to se nebavím o vlacích,... Myslím si že pokud se všichni letečtí dopravci nepostaví proti EU jako jeden celek a nebudou žádat pořádné odškodnění a zrušení této znevýhodnějící situace, ay se jim hůře konkurovalo ostatní dopravě. |
|