já měl připravený zas toto
No, osobně si myslím, že problém způsobený Eyjafjallajökull je věc, kterou právě KLM a LH přemohou. Myslím si, že ještě udělají několik zkušebních letů a zítra (protože evropský ouřada přes víkend nepracuje) to předají EASAe a donutí jí létání, ačkoli asi s nějakými restrikcemi povolit (přeci jenom oni také rádi do práce přiletí letadlem a takto rozbujelý letecký provoz je živí, protože vymýšlejí, jak dostat na přeplněná letiště ještě více letadel. Myslím si že druhotným loby, které bude tlačit na EASAu jsou ropní magnáti (světe div se jim utíkají mnohem závratnější částky). Buďme optimisté, myslím si, že zítra, nebo pozítří se letecké nebe zas otevře.
Právě to že většinu lidí baví práce okolo letadel je to, co drží její standart bezpečnosti. Vem si, že většina lidí by se k letadlu chovala jako někteří cateringáři, či balíkáři. Na druhou stranu jsou to lidé letectví nepolíbení a netuší, co takový kufr, nebo cateringový vozík, který se řítí vstříc let. konstrukci může způsobit. Ale zas na druhou stranu se tohoto nesmí u zaměstnavatelů zneužívat. Protože černá mračna se začínají stahovat i na tech. personálem. EASA se chystá do budoucna silně regulovat vznik nových licencí, což bude problém, protože kvalifikovaných lidí značně ubývá a kde je pak brát, když na to, by jsi mohl dělat mechanika budeš muset zainvestovat něco k 500.000 Kč. Kdo z mladých lidí to půjde dělat s platem 25.000 hrubého? Nemyslím si, že vytváření předpisů je špatné, přeci jen letecké předpisy jsou psány krví, ale mnohdy je to přeháněno,...
Teď nám nezbývá, než doufat, že se letectví z tohoto zpamatuje co nejrychleji a nepomůže to k ještě rychlejšímu zániku menších let. společností, no kdž nad tím přemýšlím, tak nejenom menších, protože se proslíchá, že i AF je na tom dosti špatně,... |
|