Procházel jsem předpis L-4444 a Hlava 6, oddíl 6.5 tuto problematiku popisuje. Ale ne přesně to, co nás trápí.
Konkrétně např.:
6.5.1.5 ACC smí po koordinaci s přibližovacím
stanovištěm řízení povolit prvnímu přilétávajícímu
letadlu spíš přiblížení, než let na vyčkávací fix.
6.5.2.1 Všeobecně
Příslušný úřad ATS by měl, kdekoli je to možné,
zavést standardní postupy pro předání řízení mezi
příslušnými stanovišti ATC a standardní povolení pro
přilétávající letadla.
6.5.2.2.1 Kde jsou pro přilétávající letadla
používána standardní povolení a za předpokladu, že
se neočekává žádné zdržení v závěrečné fázi letu,
ACC za normálních okolností vydá povolení k letu po
příslušné STAR bez předcházející koordinace nebo
souhlasu přibližovacího stanoviště řízení, nebo letištní
řídící věže, podle vhodnosti.
... a tudíž bych řekl, že pokud se toto koordinuje na obou úrovních, tak bez povolení za poslední bod trati neletět a začít holding a žádat povolení STAR.
Ještě by to možná chtělo se pohrabat v AIPu, podle mě se toto může lišit letiště od letiště (příp. FIR od FIRu). |
|