Nejjednodušší je kouknout do mapek
Obecně máš poslední bod tratě a pak následuje IAF, IF, FAF a MAPt.
Od posledního bodu tě přivede STAR (příletová trať) na IAF (případně může vést přes několik Transitionů - nevím jak je to česky) a na IAF (bod počátečnío přiblížení) pokračuješ podle mapky do IF (bod středního přiblížení) a z toho pak na FAF (bod konečného přiblížení), kde začínáš klesat už v podstatě v kurzu dráhy (většinou) nebo v kurzu, v jakém se budeš přibližovat k dráze. A poslední je bod MAPt (bod zahájení postupu nezdařeného přiblížení)
Hlavní věc, v čem se ty úseky liší jsou ochranné prostory v nich a tím pádem i nutnost přesnějšího radionavigačního vedení...
Je to tak jenom hodně přibližně, ale mohlo by ti to stačit
Ještě dodám, že většinou to bývá rozděleno do mapek STAR (příletová trať), která vede na IAF nebo na nějaký bod pro Transition a od toho bodu je další mapka - buď teda ta transition, nebo mapka podle druhu přiblížení (tzn. od IAF až na zem + procedura nezdařeného přiblížení) |
|