No, tak to ti tu hned můžu říct, že jsou země, kde kdybys pokračoval bez povolení příletu za poslední bod trati, tak hned dostaneš pokouřit, nebo tě na zemi bude čekat někdo z místního úřadu...
Já osobně jsem s tímhle měl jednou problém v Řecku, při letu na jeden ostrov. Oblast (Atény) měla takovej frmol na frekvenci, že jsme se blížili k poslednímu bodu na trati bez možnosti skočit na frekvenci. Co teď? V duchu jsem si říkal, že bychom měli vstoupit do holdingu, zdravý lidský rozum mi zase ale říkal, že je to blbost, a že bude lepší pokračovat po příletovce, přesně jak píšeš. Po přeletu bodu jsme konečně byli schopni se ozvat, dostali jsme frekvenci APP... a nepřeju ti slyšet to, co na nás ten řídící vypouštěl. Okamžitě nás donutil vrátit se zpátky na ten fix (ve FL 210) a zahájit tam holding, a hned na nás spustil, jak jsme si mohli dovolit ten bod přeletět. Načež jsem mu argmentoval přesně jako ty tady, a na oplátku jsem si vyslechl v řecké angličtině přednášku o tom "že když nedostanu povolený přílet, nesmím pokračovat za poslední bod a mám zahájit holding, že clearance kterou dostanu před odletem neznamená povolení příletové tratě a že jsme porušili to a to a to a támhleto". Tak jsme si tam dali kroužek a pak nás povolil dál.
|
|