Tragede, na jednu stranu je to tady rozumovani s krizkem po funuse, ale ne proto, abychom se kochali cizim nestestim, ale abysme se dobrali toho, co jak se melo udelat lip,aby se to nestalo..... Muzeme resit,kde ten retezec chyb zacal, nicmene kapitan je proto kapitan, aby to dokazal ukocirovat a bez skrabnuti dostat lidi na zem.Takze v konecnem dusledku v tom stejne lita....Spatna predpoved - muze byt, nicmene palivo a vse okolo (rezervy atd.) se vzdycky pocitaji na horsi variantu a na tu musi byt pripraveni.To ani nezminuju, ze i tucko ma meteo radar (mozna byl v MELu - to fakt nevim), ale stojim si za tim kdyz reknu, ze i kdyz kapitan sedi v kabine, musi by hoodne daleko pred letadlem, aby mel cas prusery resit.Tady byli rozhodne daleko za letadlem.Jo a jeste pripomenu, ze v tucku je viceclenna posadka, takze kapitan a F/O neni na vse sam.....kapitan nemusi resit zaroven navigaci, radiokomunikaci, hlidat pocasi a rezimy motoru.... |
|