No tohle jsem sice nenapsal, ale budiz. Jde mi o jedinou vec a to sice, ze by se nic nemelo prehanet... jsou urcite nejake zaklady, bez kterych to nejde, ale ja tvrdim, ze u nas se to s tim "as real as gets" prehani a jsem toho castym svedkem. Nakonec osobne jsem se nekolikrat dostal do konfliktu s "mistrama", kteri se predhaneli v tom, jak mne pouci, jakej jsem debil, ze jsem si spatne vyplnil "neplatnou" cestu do FP, mez dvema sousedicimi VOR. Takze opravdu vim o cem mluvim a rikam, ze daleko dulezitejsi je, zamerit se na zvladani dulezitych veci a neresit ty, ktere se vyplati resit opravdu jenom v realu.
A opravdu si nemyslim, ze je v poradku, ze pilot na IVAO neumi zaletnout ILS apod... ale pokud dokaze alespon drzet vysku a kurz a komunikovat s ATC, tak bych ho "chladne" toleroval. Koneckoncu, ATC si muze vyzkouset, jake to je navigovat letadlo, kde se oba piloti otravili spatnou svickovou a letadlo ridi blondata letuska ))) |
|