Sorry ale tohle je prave ten okamzik, kdy byste tu silu meli najit, pokud se snazite obhajovat svuj nazor.
Nesouhlasim se zpusobem, jakym Hoaker prezentuje svoje nazory. Nadavky a vyhrozovani davanim do drzky sem nepatri a prijde mi primitivni, ale alespon uhodil hrebicek na hlavicku a zminil jeden z prikladu zbytecne buzerace.
Mozna mate pravdu ze v realu to takto ve FP vyplnit nelze. Vsadim se ale o co chcete, ze kdyz OKF naladite v FSce nekde dostatecne vysoko nad VOZ, tak to OKF budete schopni zaletet primo.
To je vyhoda virtualu, ze kdyz nekdo takhle (mozna blbe) vyplni FP, tak se podle toho stejne da letet a nikomu tim neublizi.
Chapu, ze nekdo se snazi o co nejvernejsi simulaci realu. Nic proti tomu. Ale prave proto ze to je porad jenom simulace a pro vetsinu lidi hobby, tak je to vzdycky jenom na ATC jak se k tomu postavi. Pak se automaticky vytvori dve skupiny pilotu. Jedna skupina si rekne, ten ATC je magor, buzeruje na takovejch kravinach... a az ho priste uvidi on-line, tak nikam nepoleti nebo pujde do zahranici (aby neschytal nejakou podobnou buzeraci). Druha skupina pilotu si mozna rekne.. ten ATC je borec. Snazi se to mit co mozna nejrealictejsi a to se mi na tom libi... to je poletanicko. Ta prvni skupina pilotu by v realu nemela co pohledavat. Ale pokud je IVAO jeste porad jen pro zabavu a nejedna se o jiz zminovanou virtualni pobocku RLP, tak nevidim proc by se meli tito piloti zatracovat.
A ted se dostavame k ATC.
Uplne nejvetsi zvrhlost mi prijde, kdyz se na IVAO foru ATC narizuje, ze tyto informace jsou povini kontrolovat ve FP a nutit piloty k pripadnym opravam.
Ze sve pozice byvaleho ATC mohu rict, ze nemam cas sledovat vsechny aktualni zmeny co se deji v LKAA (a ze jich RLP vymysli dost a dost) abych to promitnul do sveho rizeni. Zrovna tak nemam cas pres den studovat vsechny fora kde je jaka zminka o necem novem abych si mohl vecer na par hodin "bezchybne" zaridit. A kdyz si vzpomenu na dobu kdy jsem ridil... byl jsem strasne rad kdyz mi do FIRu nebo z FIRu letelo nejake letadlo. Byl bych sam proti sobe a proti myslence celeho IVAO kdybych takoveho ojedineleho pilota ani nepustil do vzduchu a buzeroval ho jeste na zemi, ze s takovym FP opravdu ale opravdu nemuze u nas letet... (nehlede na to ze stejne porad nevim proc by nemohl).
Abych to zkratil, nejsem zadny odbornik na ATC, je to muj konicek a vim, ze tomu moc nerozumim. Proto nepolezu na eventy a fly-iny abych nekomu nekazil zabavu. Ale vim ze existuje spousta me podobnych lidi, kteri si chteji zaletat taky jen jako hobby a taky tomu moc nerozumi. A ja kdyz budu ridit, tak se jim to budu snazit umoznit a zjednodusit. Kdyz budu vedet, tak poradim, ale v zadnem pripade je nebudu buzerovat aby si vyplnili FP podle nejnovejsi nalady realneho RLP, aby meli aktualni scenerii a nerolovali mi po trave, aby pouzivali frazeo podle nejnovejsi nalady realneho RLP, aby vzdy na zemi meli squawk stand-by, aby pouzivali odletovky/priletovky podle nejnovejsi nalady realneho RLP, a spostu dalsich veci...
Nesnazim se tim nekomu kazit zabavu z letani ale podle meho nazoru tim vychazim pilotum vstric.
Asi si tim co jsem napsal, nastvu spoustu lidi z obou znepratelenych taboru, ale neslo to jinak...
VK |
|