Já to chápu, ale v tom případě by možná stálo za to udělat celodivizní anketu, aby se získal nějaký průřez názory co největšího počtu členů.
Pokud by z výsledků dejme tomu vyplynulo, že např. 60% chce létat jen pro zábavu a nemá zájem se učit nebo si nepřeje, aby je ATC opravoval, tak by možná takové rozdělení večerů bylo možným řešením, aby se těmto lidem vyšlo vstříc, a zároveň se umožnilo kvalitní létání/řízení těm, kteří chtějí ARAIG.
Další věc, co mě napadá, je ta, že by se mohl zvolit různý přístup k pilotům/ATC podle hodností. Tzn. ty, kteří dosáhli FC resp. C1 a vyšší, bych považoval za ty, kteří se chtějí něco naučit. Pokud má člověk např. hodnost SC, tak to neznamená, že je mazák, a může si dovolit špatně vylňovat FP apod. - naopak by měl jít vzorovým příkladem a měl by přijmout každou radu/opravu od ATC pozitivně. Takže důsledně opravovat.
No a ty ostatní, kteří mají nalétáno/odřízeno třeba 300 hodin a jsou pořád C nebo S, bych považoval za ty, kteří si chcou lítat pro zábavu a nechtějí být opravováni (pokud ano, tak si o to mohou samozřejmě kdykoli říct), a k nim bych byl benevolentnější - v případech, kdy to jde, a nejedná se o Event nebo není na frekvenci cvrkot... |
|