Je vidět, že si nerozumíme. Já tě vůbec nechci od někud vyhánět, nebo označovat za nevhodného, já jen prostě nedokážu pochopit, proč létáš na IVAO, které se ve své podstatě snaží co nejvíce přiblížit reálnému létání, když si nehodláš, jelikož tě to prostě nebaví, osvojovat základní pravidla IFR létání. A to, že na chyby tvé i druhých jinde ve světě dlabou, ještě neznamená nutně, že je to dobře. Ostatně je to pak vidět na tom, když se někde v zahraničí (osobní zkušenost např. s Francií a Itálií) sejde vícero letadelm jak to, dle tebe pohodáři, za radarem silně nezvládaj. Já tedy osobně vždy budu volit raději kvalitní řízení i s "rizikem", že budu upozorněn na chybu, než někde kroužit do zblbnutí jen proto, že si to ATC blbě rozvrhnul a dá mi clear to land v 5000ft 2 majle od prahu dráhy |
|