Tenhle odstavec jsi trochu pomotal: "Rychlost je automaticky navolena FCC na V2+15 (pokud fungují oba motory) nebo V2 (při vysazení jednoho z nich). Touto rychlostí se stoupá až do akcelerační výšky pro zasouvání mechanizace (v PRG 2100ft při teplotě -2C a tepleji, jinak 2200) nebo na jiném letišti do výšky určené v NOISE RESTRICTION. (NADP 1 nebo 2). Po zasunutí kapek se urychluje na enroute climb speed, obvykle ECON dle FMC resp. Cost Indexu."
F/D tě vede na V2+20. V případě vysazení motoru mezi V1 a V2 vede na V2; mezi V2 a V2+20 drží rychlost v momentě vysazení; a nakonec vede na V2+20, byla-li v ten okamžik rychlost vyšší. Do tebou zmiňované akcelerační výšky v PRG 2100/2200ft se stoupá jenom při vysazení motoru. Tahle nouzová akcelerační výška se určuje z tabletu, dříve z tabulek, a liší se pro každé letiště, minimum je 800ft AAL. Noise restriction se týkají jenom dvoumotorového letu, a tam je akcelerační výška 1500AAL, v PRG tedy 2800ft. NADP 1 a 2 je jenom firemní označení ICAO A a ICAO B. Jinde jsem se s tím nesetkal. |
|