FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
TakeOff 737 PMDG Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TakeOff 737 PMDG   12. 4. 2006 / 14:58
Teflon_490   
Presne tak, myslim, take myslim ze je to nesmysl (pokud to neni primo zakazane - pokud tedy nejde o RTO) stahnout plyn pri vzletu. Nato je nastavena maximalni hodnota tahu N1 nastavena na TO, kterou to signalizuje prave mezi dvema budiky tahu. Rychlost se prave po startu reguluje ciste pres "pitch", a pokud sleduji FD brevna (mimochodem ty se opravdu neobjevi dokud nemas zapnuty AP, ale objevi se take pri zapnuti TO/GA bez AP), tak bez problemu drzim danou rychlost V2+15kts (staci se podivat jak to nektery letadla rvou do vzduchu hned po startu podle nalozeni, v tomto pripade si myslim, ze 3000ft climb je jeste normal, mnohdy se jde i vic), a tato rychlost se drzi tedy min do 1500ft AGL, a nekdy se jen nepatrne akceleruje na 180-200kts, pokud se hned po startu toci treba o 180°, tak jsou tyto zatacky limitovany prave okolo 200kts.
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ