Presne tak, myslim, take myslim ze je to nesmysl (pokud to neni primo zakazane - pokud tedy nejde o RTO) stahnout plyn pri vzletu. Nato je nastavena maximalni hodnota tahu N1 nastavena na TO, kterou to signalizuje prave mezi dvema budiky tahu. Rychlost se prave po startu reguluje ciste pres "pitch", a pokud sleduji FD brevna (mimochodem ty se opravdu neobjevi dokud nemas zapnuty AP, ale objevi se take pri zapnuti TO/GA bez AP), tak bez problemu drzim danou rychlost V2+15kts (staci se podivat jak to nektery letadla rvou do vzduchu hned po startu podle nalozeni, v tomto pripade si myslim, ze 3000ft climb je jeste normal, mnohdy se jde i vic), a tato rychlost se drzi tedy min do 1500ft AGL, a nekdy se jen nepatrne akceleruje na 180-200kts, pokud se hned po startu toci treba o 180°, tak jsou tyto zatacky limitovany prave okolo 200kts. |
|