FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
TakeOff 737 PMDG Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: TakeOff 737 PMDG   12. 4. 2006 / 13:14
MilanP
Kazdy operator ma jine postupy, ale vzlet v zasade priblizne : zapnuty a/t, MCP SPD V2, alt do prvni povolene vysky. Plyn cca 60%N1, zkontroluju stabilitu otacek, zapinam TO/GA, plyn jedu naplno. pri Vr pritahuju, pri V2 zacinam stoupat, sleduju horizontalni baru FD a jedu podle ni - letadlo drzi V2+15 nebo 20kt (pravda pokud bych mel jet podle F/D dostal bych se nekam nekdy nad 20 stupnu, coz je spis modelem a je lepsi to drzet na cca 17 stupnich i kdyz bude rychlost malinko vesti), pri cca 400ft pripinam LNAV, abych mohl tocit podle bary F/D, takhle (V2+20) stoupam napr. do 1500ft na LKPR (dle AIP), potom nastavuju na SPD MCP 250kt nebo dle omezeni mene, letadlo zacina akceleroavt, zapinam autopilota, zatahuju mechanizaci, po jejim zatazeni pripinam VNAV. Neni to urcite 100% bez zavad - moje zdroje jsou jeden neocenitelny let v kokpitu 737CSA, kdy jsem to videl a mohl se zeptat, pak ruzna kokpit videa (napr. 767-300 Leisure, B747 Cathay) a cenne rady od AJS, ktere bys v historii fora vyhledal.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ