Osobně bych asi očekával nejvetší problém setrvačnými silami, bez předchozího osahání je těžké určit jestli je lepší malá výchylka na delší dobu nebo za to vzít pořádně na kratší dobu.
Průběh přistávacího manévru bych viděl asi takto:
Vidím, že budu dlouhý, tak trochu stáhnu motory fain... jde to ok, kouknu na rychloměr... ok, upravím klesání, ouvej, začala padat rychlost, tak přidám, nic se neděje, znervózním, musím upravit kurz, vemu za to doprava reakce nic moc, tak trochu víc, hele motory zabraly rychlost stoupá, náklon taky, sakra, už jsem moc rychlej, plnyny dolů dávám kontra protože už to musím srovnat, sakra to bylo moc, kontra doleva, už jsem zase moc nízko, přidám pořádně, protože už musím podrovnavat, sakra než se to roztočí to to trvá, navíc nejsem v ose a náklon velkej... zase kontra... a bulík bude předvádět tanec divokého prasete... V lepším případě je-li dost paliva druhý pokus... Možná by si člověk při troše štěstí osahal reakce té obrovské hmoty a nakonec by to vyšlo...
Asi se pokusím dostat do opravdického SIMu abych to zkusil. Radimmme, jak moc rozdílné chování je mezi reálem a simem na kterém trénujete? |
|