Heh, asi takhle:
1) troufl bych si tam sednout, pokud by to byl nějaký bulík (nejlíp 737NG nebo 744, které konkrétně lítám)(případně ATR), a dovedl bych to s radami manuálu a frq nastavit tak, aby to někam doletělo a samo přistálo. 777 či 787 by mohla být přímo ideální, protože ty dovedou sednout na A/P i s jedním motorem a držet směr i na rwy.
2) kdybych mohl udělat tak pět koleček na ruku (s 737, ničím větším), mohla by se šance, že se při přistání nezabiju zvýšit na 50% (uvažuji azuro, cavok, všechno fachá). Co si ale nedovedu představit je, že tam v tak vypjaté situaci budu půl hodiny / hodinu kroužit. A to i kdybych musel, třeba kvůli vyčerpání paliva...
3) Pokud by se přihlásil nějaký GA pilot, šel bych mu tam klidně dělat poradce systémů a byl rád, že se beranů ani v nejmenším nemusím dotýkat a stále mám svůj osud nějak v rukou...
4) při jakémkoliv jiném stroji bych zůstal sedět a přihlásil se jedině poté, co by ani po půl hodině nikdo nezvedl ruku... |
|