Teoreticka odpoved na tuto modelovou situaci (alespon jak to vidim ja) by byla:
Pokud letado je 100% v pohode a jen posadka je disabled a cilove letiste neni vybaveno ILS tak nejjednodussi a nejlogictejsi reseni by byl divert na letiste s prislusnym pristrojovym vybavenim a autoland. Nakrmit FMC i s pomoci 'pritele na telefonu' by nemel byt takovy problem...
Pokud by nebyl mozny vyse uvedeny postup, tak sam za sebe rikam, ze na to nedokazu odpovedet, protoze jedna vec jsou stovky hodin u FSky s addonama od PMDG a podobne v klidku a s kafickem, ale uplne neco jineho je v tom letadle realne sedet - stres, panika pasazeru masirovaych medii a pod.
Ale v pripade, ze by mezi ostatnimi pasazery opravdu nebyl nikdo kvalifikovany tak potom asi clovek, ktery ma alespon ty stovky hodin na FS je asi neco jako jednooky mezi slepymi kralem a sance na uspesne pristani by v takovem pripade nemusely byt uplne mizive...
Samozrejme pokud by se armada jak vime z Hollywoodu nerozhodla takoveto letadlo smazat z oblohy nad neobydlenou oblasti jen tak pro jitotu neb predstavuje potencialni hrozbu coby nerizena strela v pripade ze by to spadlo nekam kam by nemelo...