=========
pokud můu něco doporučit na téma příruček, nejlepí dokument, co jsem viděl (a bohuel asi tak 10x lepí, ne ten, co máme my v naí fabrice) má na svejch stránkách TRvJZD. Je to ta příručka na B737-300 - 800 Continental. To toti nejsou jen checklisty, to je kompletní SOP, psané pro černocha s kostí v nose, take je to snadno srozumitelný. Akorát pozor, některý věci jsou itý na míru US předpisům a zvyklostem (hlavně protihlukové postupy po vzletu, v Evropě se pouívá ten druhý postup)
=========
Myslím, e pro větinu z virtuálních pilotů, kteří chtějí být "within procedures" při létání online, by zatím stačil onen "fabrický". To byl můj studijní materiál na DreamFleet B734 (jak u jsem psal jinde). Teď jsem zjistil, e dva luté listy z něho si nosím v tace u minimálně rok . Pak e nejsme úchylní!!!
Před cca půl rokem jsem měl monost se "dotknout" také SOP jiného naeho lokálního operátora, SOP pro B 737-800. Co mi poslouilo k překolení na typ NG, resp. PMDG.
Dotaz: není toho v onom Continentálním B734 -300 a 800 příl mnoho najednou? Myslím tím poznámky typu: platí pro -300 a 800 s výjimkou -400 za podmínek xxx a -500 za podmínek xxx s přihlédnutím k podmínkám yyy, atd.?
Ber to jako řečnickou otázku. Samozřejmě, e si to můu přečíst sám
Karel |
|