"Moná se ukáe, jak můe být spolupráce zdánlivě konkurenčních sítí efektivní..."
... a pak se obě konkurenční sítě spojí v odboji proti kverulantům typu AJS a TRvJZD, krví podepíí smír, vznikne IVSIM, s fialovou barvou ve znaku, a vichni budou ít spokojeně a pokud neumřou, budou ít spokojeně a do smrti..)))))))
EDIT: pokud můu něco doporučit na téma příruček, nejlepí dokument, co jsem viděl (a bohuel asi tak 10x lepí, ne ten, co máme my v naí fabrice) má na svejch stránkách TRvJZD. Je to ta příručka na B737-300 - 800 Continental. To toti nejsou jen checklisty, to je kompletní SOP, psané pro černocha s kostí v nose, take je to snadno srozumitelný. Akorát pozor, některý věci jsou itý na míru US předpisům a zvyklostem (hlavně protihlukové postupy po vzletu, v Evropě se pouívá ten druhý postup) konec EDIT.
sakra já se u tři hodiny "učim" něco novýho o zajícovi (zajíc - ije v lese, ije v lese), manuály rozházený po posteli, a z těch tří hodin jsem vyuil tak deset minut protoe furt krafu na ňákym periskopu. Já se nikdy nedonutim tu hnusnou oranovou příručku celou přečíst... e já nezůstal tim elektrikářem |
|