Myslim, ze vymyslet neco jako obecne postupy asi moc nepujde, protoze ty se typ od typu letadla pomerne dost lysi. Stejne jako asi nemuzes chtit po ridicich aby ti vymysleli na jednotlive typy letadel standartni postupy, protoze to je podle me vyhradne vec pilotu a provozovatelu tech letadel, ridici maji maximalne postupy ktere souvisi primo s rizenim provozu v jednotlivych oblastech.
Ale plati, ze postup provadeni je takovy ze nejdrive odpovedet, a potom podle moznosti co nejdrive provadet (ale kdyz ridicim vcas neodpovis, tak hlavne v silnejsim provozu z toho asi budou nervni a nebudou vedet co se s tebou deje ) Na druhe strane, kdyz ridici pozaduje neco, co pro me technicky nebo jinak neni mozne, vhodne, nebo bezpecne, nebo udela nejakou vylozenou chybu treba v navedeni pri vektorovani, tak mu to vzdycky muzes rict, odmitnout a pozadat o neco jineho, co ti lepe vyhovuje.
A jeste k tem SOPs, zaklad pro ne vydava vyrobce letadla, v pripade virtualnich pilotu vyrobce SW, pokud vim, tak jak PMDG pro 737, tak Flight1 pro ATR snad jeste lepe to ma v manualu zpracovane. Navic se da hodne "okoukat" z ruznych tutorial flightu, ktere take byvaji soucasti dokumentace k lepsim FS add-onum. Ve skutecnosti si tyto postupy jeste provozovatele ruzne doplnuji a upravuji k obrazu svemu, coz ale ve virtualnim letani nevim jak dost dobre vyresit, jedine asi fakt sehnat postupy primo od nejake spolecnosti. |
|