Souhlas s TRvJZD
Zdánlivě odbočím - několik naich instruktorů či inspektorů mi říkalo, e výrazně mení problémy při výcviku byly s lidmi, kteří přili k firmě s náletem 200hodin a mokrým razítkem v piloáku (paklie se u takových neprojevuje nezdravé sebevědomí z rychlého postupu), ne s lidmi, kteří přili a měli spoustu hodin od jiných provozovatelů (to si můu vysvětlit jako e to byl asi i můj případ :-/ A taky případ spousty stíhačů, bombardérů, prákařů, Air Ostraváků atp.) Protoe ti si přivezli hodně návyků z jiných typů nebo z jiného druhu létání.
Kdy to vrátím zpátky k tématu - nevidím důvod, proč by to mělo i u simulovaného/reálného ŘLP být jinak.
Pozitívum vidím v tom, e jako simulátoroví nadenci máme větí a lepí přehled o tom, o co jde. Ale co se návyků týče, opakuju to, co u někdy předevčírem - byl bych s hodnocením hooooodně opatrnej. |
|