Jasně, chápu a jsem rád, žes mi to tak vysvětlil. Sice jak tu někteří psali, možná jsem fakt vznesl blbý dotaz, za což se tu omlouvám, ale tak já když viděl veškerý provoz na 03, tak fakt jediná věc, která mě napadla, že si chtěl pilot zkrátit cestu a vyžádal si 21 (například v Brně je to častým jevem) a pak se mu to akorát vymstilo. Já jsem si vyhledal METAR z toho data a vyhodilo mi to vítr 350/16, tak mi to ani moc na headwind z 21 nepřišlo, tak proto jsem nad tím přemýšlel, ale vůbec mě nenapadlo, že můžem být těžcí a bude bezpečnější když se odlepíme z 21 třeba až ke konci dráhy, než že budem riskovat že narazíme někde do kopce po 03... A něco podobnýho i jak jsi popsal ty sloty, jednou jsem se byl dívat na ruzyni na startující letadla z 24, všechny v pohodě, ale jen jeden jel asi 2x tak rychlej, že skoro nevybral zatáčku. V té chvíli jsem si řekl prostě nějaký blázen pilot si chce zamachrovat a nenapadlo mě, že chce akorát stihnout SLOT... Ikdyž sem někdo dá blbý dotaz, tak mu někteří odpoví takovým způsobem, že si připadá jak největší blbec a příště by sem radši nic nepsal, ale tak já jsem se třeba dneska ač z banality dozvěděl pár nových a zajímavých věcích a právě o tom by toto fórum mělo být, ne??? |
|